MICE
(52) 376 46 65
mice@flugo.pl

Aktualności z wyjazdów

Organizowane przez Flugo MICE wyjazdy motywacyjne, integracyjne, konferencje...

2018-11-29 Królestwo Marokańskie … W ulokowanym na styku Europy i Afryki Maroku spotyka się egzotyka Czarnego Lądu, tajemniczy orient niczym z baśni 1001 nocy a zarazem nowoczesność XXI wieku.
2018-11-15 BIRMA,MYANMAR,MJANMA Kraj 135 grup etnicznych, 2 dwunastogodzinnych śród
2018-09-26 Malta Wrzesień powitaliśmy na słonecznej Malcie
2018-09-17 Przygotowania do sezonu narciarskiego W kraju upały a my już przygotowujemy się do kolejnego sezonu narciarskiego.
2018-07-11 MUNDIAL 2018 Ponad 150 osób z 5 firm oraz kilkanaście osób indywidualnych skorzystało z naszych usług podczas Mundialu w Rosji który wkracza w fazę walki o medale.
2018-06-13 Gruzja Czerwiec rozpoczęliśmy w Gruzji. Hitem wyjazdu był piknik w dolinie suto zakrapiany rewelacyjnym winem. Pogoda dopisała, nastroje również.
2018-05-29 NIE MA JAK WE LWOWIE Podczas realizacji wyjazdu firmowego do Lwowa doszło do niecodziennej sytuacji. W
2018-04-27 KAMBODŻA FAM TRIP Świętując 20lecie firmy zaprosiliśmy naszych klientów korzystających z naszych usług w zakresie grupowych rezerwacji biletów lotniczych do odkrywania uroków Kambodży.
2018-04-15 ARMENIA W kwietniu spędziliśmy z grupą kilka dni w Armenii. Poznaliśmy smak ormiańskiego wina, wypiekanemu na naszych oczach chleba lavash, skorzystaliśmy z basenów termalnych oraz dzięki naszemu gruzińskiemu przewodnikowi –Marcinowi na wyjeździe nie zabrakło wyśmienitej gruzińskiej brandy
2018-03-23 ZANZIBAR - WYSPA WRAŻEŃ „…czerwoną twarz miał i zdenerwowany poszedł sobie na około i wrócił z młotek i pokazywał mi ze to jest kur..a młotek.
2018-02-26 IMPERIUM MAJÓW Pod koniec lutego odkrywaliśmy tajemnice cywilizacji Majów. Przygodę rozpoczęliśmy w Panamie aby po 2 dniach znaleźć się w gwatemalskiej dżungli w jedynym miejscu na świecie wpisanym na listę UNESCO jako zabytek kultury jak i przyrody-TIKAL.
2018-02-16 COMMUNITY SCHOOL OF HOPE CAMBODIA Do naszych działań z zakresu sponsoringu(ARTEGO BYDGOSZCZ, GWIAZDA BYDGOSZCZ) w 2018 roku dochodzi wspieranie przebudowy społecznej szkoły języka angielskiego w okolicach Siem Reap w Kambodży.
2018-02-16 PANAMA + JAMAJKA Nowy rok 2018 rozpoczęliśmy od realizacji wyjazdu dla 50 osób do Panamy i na Jamajkę. Panama City z bogatym życiem nocnym,
2018-02-02 Jukatan Na początku lutego zorganizowaliśmy wyjazd do Meksyku dla 30 osób na półwysep JUKATAN.
2018-01-11 RODOS - WYSPA SŁOŃCA Nazywana wyspą słońca jest jednym z najpopularniejszych regionów turystycznych Grecji i doskonałym miejscem na spędzenie niezapomnianego urlopu. Znajdziemy tu długie plaże, malownicze, zaciszne zatoki, morze o wielu odcieniach błękitu a słońce świeci przez 300 dni w roku.
2018-01-11 STATKIEM PRZEZ MORZE ŚRÓDZIEMNE Rejs statkiem jako wyjazd incentive? JAK NAJBARDZIEJ TAK! Z całą pewnością potwierdzi to nasza 70-cio osobowa grupa, która miała okazję uczestniczyć w takim rejsie we wrześniu 2017 roku.
2018-01-09 FUERTEVENTURA - WYSPA WIATRU W październiku kolejny raz odwiedziliśmy Fuertę - jedną z Wysp Kanaryjskich. Tym razem zabraliśmy grupę 170 osób. Krajobrazy, niesamowity klimat, piaszczyste plaże...na długo pozostaną w pamięci.
2017-12-11 Kambodża Najpierw zabili mojego ojca”( reż. Angelina Jolie )to tytuł filmu opisującego bolesny fragment historii Kambodży- ludobójstwo dokonane przez Czerwonych Khmerów w latach 70-tych.
2017-11-07 JURA RACE TEAM W jesienne dni nie musi być nudno, nie trzeba też uciekać do egzotycznych krajów, aby przeżyć coś ciekawego.
2017-11-02 WIETNAM PÓŁNOCNY W październiku zorganizowaliśmy wyjazd nagrodowy dla najlepszych pracowników firmy ubezpieczeniowej.
2017-09-08 FIA EUROPEAN TRUCK RACING CHAMPIONSHIP 2018 W sierpniu zrealizowaliśmy wyjazd dla grupy 70 osób z branży motoryzacyjnej na Mistrzostwa Europy Ciężarówek
2017-06-30 Mauritius-FAM TRIP Na zaproszenie Air Mauritius ora firmy STR CEE Ltd .jeden z naszych pracowników poznawał uroki Mauritiusu przez kilka dni w maju.
2017-06-26 ARMENIA Kilka ciepłych dni czerwcowych spędziliśmy z grupą z branży budowlanej w Armenii.
2017-06-01 W krainie fiordów – wyjazd incentive dla branży budowlanej do Bergen Każdy wyjazd jest doskonałą okazję do zobaczenia tego co najciekawsze w okolicy.
2017-05-31 Wyjazd incentive do Dubaju Już po raz kolejny nasz Klient z branży budowalnej zlecił Nam wyjazd dla swoich najlepszych współpracowników.
2017-05-26 SZKOCJA Majowa realizacja firmowego wyjazdu w Szkocji przyniosła uczestnikom sporo frajdy i nieraz zaskakującej wiedzy.
2017-05-01 RPA – w krainie wina, safari oraz rekinów Nasz kwietniowy wyjazd na życzenie Klienta z branży papierniczej od samego początku zapowiadał się udanie.
2017-04-21 Wietnam Na początku kwietnia byliśmy z firma Caparol z którą współpracujemy już 10 lat w Wietnamie.
2017-04-01 NEW YORK ! NEW YORK! Incentive dla finansistów! Nowy Jork to stolica świata - centrum kulturalne, finansowe, modowe. To tu wyznaczane są trendy w każdej dziedzinie życia.
2017-03-02 THAILAND VIP TOUR Następna wyprawa z kategorii EXCLUSIVE – tym razem Nasi Klienci udali się do Tajlandii - Krainy Uśmiechów!
2017-03-01 Niech spełnią się Państwa marzenia o Karaibach! D-O-M-I-N-I-K-A-N-A Dominikana: stereotypowo wyspa ta kojarzy się tylko z pięknymi plażami (400km) i to oczywiście prawda, ale ma dużo więcej do zaoferowania i to właśnie staraliśmy się pokazać naszemu Klientom podczas wyjazdu dla 30 -osobowej grupy z branży budowlanej.
2017-02-22 Wietnam Kolejna realizacja incentive w Wietnamie już za nami.
2017-02-20 Kambodża W lutym 30 osobowa grupa uciekła przed mrozem do Kambodży odkrywając podczas 8 dniowego wyjazdu tajemnice kompleksu świątyń Angkor Wat
2017-01-23 INCENTIVE W VAL DI SOLE Kolejny wyjazd narciarski za nami. 100-osobowa grupa szusowała tym razem po słonecznych stokach Val di Sole.
2017-01-19 Narciarski wyjazd incentive do San Pellegrino Zapraszamy do obejrzenia galerii z wyjazdu narciarskiego branży budowlanej do San Pellegrino we Włoszech.
2016-12-09 Przygoda w Środkowej Azji: Nepal - Bhutan – Indie (Darjeeling i Sikkim) Październik jest idealnym miesiącem na podróż na tzw. Dach Świata czyli krajów leżących u stóp Himalajów: Nepalu, Bhutanu i indyjskiego Sikkimu!
2016-12-08 Karaibski spacer czyli Kolumbia dla VIP-ów Pod koniec listopada mieliśmy przyjemność zorganizować VIP-owski wyjazd do Kolumbii. Piaszczyste plaże, smaczna kuchnia, roześmiani ludzie i zabytki pierwszej klasy!
2016-12-07 "Być jak Aussie" - wyjazd incentive na drugi koniec świata (Australia) Już po raz drugi w 2016 roku FLUGO MICE wysłało grupę kilkudziesięciu osób do Australii. Tym razem na wyjazd incentive zabraliśmy osoby z branży budowlanej.
2016-11-15 Motoryzacyjny wyjazd do Włoch W połowie października wysłaliśmy grupę z branży motoryzacyjnej na wyjazd incentive do Włoch - kraju dobrego jedzenia, wina i szybkich samochodów.
2016-10-31 Wyjazd incentive na Sycylię z firmą z branży fryzjerskiej Sycylia jest największą wyspą Morza Śródziemnego - i na tą wyspę wybrała się grupa naszego wyjazdu incentive - pracownicy firmy z branży fryzjerskiej.
2016-10-21 Winobranie w Gruzji - wyjazd incentive Kolejny wyjazd do Gruzji już za nami. Tym razem tematem przewodnim było wino, które wg najnowszych badań jest produkowane w Gruzji od 8 tys. lat!
2016-09-30 Wyjazd incentive marki Artego na grecką wyspę Kos Marka Artego we współpracy z FLUGO MICE zaprosiła na swoich klientów na szkolenie, na grecką wyspę Kos. Wszyscy uczestnicy wyjazdu byli zadowoleni z atrakcji oraz możliwości odpoczynku w pięknej Grecji.
2016-09-15 Wyjazd incentive do Kraju Basków z branżą motoryzacyjną Wrzesień rozpoczęliśmy w Kraju Basków z branżą motoryzacyjną. Głównym celem wyjazdu były odwiedziny fabryki w Vitorii.
2016-08-05 VIVA Las Vegas! Wyjazd incentive do USA W czerwcu zrealizowaliśmy dla grupy kilkudziesięciu osób nasz sztandarowy wyjazd incentive - VIVA LAS VEGAS!
2016-06-28 Wino, supra i śpiew - gruzińska biesiada z branżą spożywczą i aktywny wyjazd z branżą budowlaną W czerwcu 2016 zorganizowaliśmy dwa kilkudniowe wyjazdy incentive z firmami z branży spożywczą oraz budowlaną do Gruzji. Zwiedziliśmy region winiarski Kachetia, miasto miłości Sighnaghi oraz oczywiście urocze Tbilisi o bardzo bogatej historii. Druga grupa jeepami jeździła po górach Kaukazu.
2016-06-16 Wyjazd incentive pracowników banku do Australii Grupa pracowników jednego z banków eksplorowała z nami "Ozzy Land" (Australię) w maju bieżącego roku. W programie nie zabrakło spotkań z endemiczną fauną Australii - czyli spotkań z kangurami, misiami koala. Były też sportowe aktywności - przejażdżka rowerami po Sydney oraz nauka surfingu.
2016-05-18 Rumuńskie spotkanie z Draculą - wyjazd incentive dla firmy budowlanej W ciągu 4 wiosennych dni ponad 40 osób z firmy budowlanej odkrywało z nami uroki Transylwanii- matecznika legendarnego Vlada Draculi. Odwiedziliśmy Braszów, Sigishoare i Bukareszt.
2016-05-18 KUBA jak lawa gorąca - wyjazd motywacyjny dla firmy budowlanej Podczas zaledwie 8 dni skosztowaliśmy kubańskich cygar i rumu, pływaliśmy z delfinami, rozegraliśmy turniej siatkówki plażowej. Odwiedziliśmy zabytkowy Trynidad i park narodowy z wodospadem Rincon (gdzie podróżowaliśmy ZIŁ-em).
2016-05-14 Tajlandia i wyspa Phuket z firmą motoryzacyjną Wyjazd motywacyjny do Tajlandii dla dwóch grup z firmy motoryzacyjnej
2016-05-10 Kwietniowe wyjazdy incentive - Kuba, Rumunia, Australia, Tajlandia, Barcelona, Rzym W kwietniu 2016 FLUGO MICE zorganizowało kilka wyjazdów dla różnych firm w różne rejony świata.